Lakierowe wpadki

Moim paznokciom wiele brakuje do ideału. Mimo odżywek łamią się, rozdwajają. Praca z materiałami plastycznymi dodatkowo wysusza ręce. Po dawnych hybrydach zostały mi głębokie rowki, które powoli przechodzą ku górze paznokcia. Nie jest za ciekawie. Smaruje, odżywiam, jak nie zapomnę. Ale jak każda kobieta lubię ładnie wyglądać. Malowanie to jeden ze sposobów by na przykład ukryć "żałobę po zdechłym szczurze" powstałą po zabawie pastelami olejnymi. No ale pomijając ukrywanie, chciałoby się wyglądać ładnie. Lato nadeszło, zachciało mi się kolorów. Sięgnęłam po sprawdzoną w tamtym roku markę lakierów do paznokci. Bo w moim przypadku lakiery nie chcą się trzymać paznokci. Dwa dni to góra. Hybrydy mi po 1,5 tygodnia zeszły same... a  z Bell się trzymał. Miał ładne kolorki. No to do drogerii i zaczęłam szaleć.

 Zielono - morski może się w miarę trzymał, nawet nie źle krył, ale jak go zmyłam to paznokcie miały barwę paznokci trupa w zaawansowanym stadium trupości... Wiem lakiery podkładowe, moja wina, nie używam. Zresztą do tej pory tylko czerwone robiły takie niespodzianki. No dobrze, to żółty. Ten dla odmiany ani  się nie trzymał, ani nie krył porządnie. Pomyślałam to może ten z nowej linii  Morocan Dream uratuje sytuacje... niestety nie. Nie kryje za dobrze, dodatkowo jakby rozpuszczał lakier nałożony pod spodem. Aplikowałam na następny dzień, więc ten bazowy był całkiem suchy. Sam nie kryje i brzydko się rozprowadza. Jak każdy z brokatem zmywa się ciężko.


Szczerze zwątpiłam i zawiodłam się na marce. W tamtym roku ta linia

była świetna. Naprawdę dobrze krył, cudownie się nosił, i miałam kilka kolorów na lato. Być może ktoś kto ma idealną płytkę paznokciową będzie zadowolony z nowych wypustów tych lakierów, ja niestety zawiodłam  się  i poszłam kupiłam lakier troszkę droższy, ale chociaż wygląda na moich paznokciach ładnie, może nie za długo ale dłonie wyglądają estetycznie.
Może komuś się wpis przyda, a może wy macie jakieś inne doświadczenia, lub możecie polecić jakiś lakier lub firmę. Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)

Copyright © 2014 Szczypta codzienności , Blogger