Oddam chustę.

Wiem że to nie sezon, ale znając życie jak będę próbowała wbić się w sezon już będzie za późno...
Wiec na przekór ogłaszam Candy, rozdawajkę czy jak kto woli. Do rozdania pozasezonowa chusta dziergana na szydełku, w  kolorach od beżu, przez koralowy po brązy. W rozmiarze kto to wie, zależy od ludzia. Akryl z wełną.


Wszyscy chętni powinni:
  • pozostawić swój ślad w formie komentarza po postem
  • podlinkować obrazek u siebie na blogu
  • zmieścić się w terminie.
 Termin 28.04 - 28.05

Ja ze swojej strony zobowiązuję się do przeprowadzenia losowania tuż po 28.05 i po uzyskaniu danych szczęśliwca przesłać mu chustę i nie tylko :)
Zapraszam do zabawy i pozdrawiam serdecznie

12 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy tworzysz! Ja się zakochałam w kolorkach poprzedniej chusty - obłędne! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna chusta... szkoda, że weszłam po terminie; pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście piszę się... banerek wkleiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością się zapisuję. Za chwile dopełnię reszty formalności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, kolory są śliczne! Staję więc w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki cudne! Nie zapiszę się, ale tylko dlatego, że kilka takich już mam wiec zostawię dla innych i podwieszę banerek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta :) Ustawiam się po nią w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta jest piekna i jej kolory bardzo mi sie podobaja.
    Ustawiam sie grzecznie w kolejce.
    Zapraszam tez do siebie i pozdrawiam serdecznie ♡
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja chetnie dołącze do zabawy a banerek zabiorę jutro jak bede przy kompie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również chciałabym się zapisać ;)
    Banerek ląduje na blogu
    http://kreatywne-chwile.blogspot.com/
    Zapraszam i Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta cudna, zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)

Copyright © 2014 Szczypta codzienności , Blogger