Torby

Zbliża się koniec roku szkolnego, oraz koniec zajęć w klubie. Nastała potrzeba posiadania ozdobnych torebek prezentowych. Pomyślałam zaszalałam. Projekt wyjściowy wygląda tak 


 Jakoś tak mnie naszło ostatnio na vintage no i ten kolor papieru. Ogólnie projekt przeszedł, zaszło kilka zmian i tak prezentuje się efekt końcowy.

Rzekłabym że na moja zgubę wpadłam na ten pomysł, teraz dłubię kwiatki, toreb ma być ponad 100 więc łatwo wyliczyć ile kwiatków powstać ma :)


Więc bawię się w świstaka, terminy gonią a ja zwijam i zwijam*

* nie ucierpiała na tym żadna wartościowa książka, bo inaczej ręka by mi uschła, ale romanse i PRL-owskie poematy wychwalające wielkość ZSRR idą pod nożyczki
Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za odwiedziny :)

6 komentarzy:

  1. gratuluję pomysłu,bo torba prezentuje się świetnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) mam nadzieję że dzieciom też się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba wygląda super ale robienia kwiatuszków Ci nie zazdroszczę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak torby takie ładne to co się dziwisz,że tyle zamówień. Trzymam kciuki i wspieram duchowo podczas robienia kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudna! Torba wyszła pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)

Copyright © 2014 Szczypta codzienności , Blogger