Domki dla ptaszków

    Czas leci jak dziki. Nie wiem kiedy mijają  mi dni jeden za drugim. Czasami się obijam, nie będę kłamać że nie, ale przeważnie coś dłubię lub maluje. Próbuje technik a jak wiadomo co nowe to i więcej czasu zajmuje. Koniecznie chciałam spróbować jak tworzy się tekturowe cuda. Za w miarę łatwe uznałam domki dla ptaszków. Pocięłam, polepiłam oblepiłam i powstały dwa rożne, przy okazji wykorzystałam je jako modele poglądowe na zajęcia plastyczne, jeszcze mnie nie wyrzucili :)
Nie wszystkie niedociągnięcia są specjalnie, dopiero podczas dokładnych oględzin zdjęć wyszło mi ze mogło być lepiej. No ale przyjmijmy ze tak miało być i taki był zamysł "tfórcy".
Na pierwszy ogień domek w stylu vintage, dla ptaszków lubiących lokum z nutą wsi pod hajnowskich. (Uwielbiam szlak otwartych okiennic, gdzie większość domów zachowała przecudne rzeźbione wiatrownice i narożniki).



 Trochę się tych dachówek nawycinałam. Ale daje to bardzo fajny efekt.
Drugi domek lekko zdekupażowany, podmazany w stylu sielskim anielskim.



Teraz dwa ozdabiają mój balkon, który powoli zaczyna tonąć w zieleni i kwiatach.
Oprócz tego skończyła ufoka, zaczęłam malutki haft, uszyłam sukienkę dla lalki, poczyniłam kilka rysunków, przemalowałam meble w pokoju :) ale to w kolejnych podejściach. Najtrudniej zmobilizować się dopaść do komputera. Bo zdjęcia są, czas w zasadzie też, tylko ten motylowy bałagan w pokoju.... Kto ma nastolatka ten może zrozumie.
Pozdrawiam serdecznie mam nadzieje że ktoś tu jeszcze zaglądnie.
Pozdrawai


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne domki. Jestem przekonana, że w tej bujnej zieleni balkonowej wyglądają uroczo i bajecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne! Domki wyszły Ci naprawdę świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądaja a wiejski klimacik otwartych okiennic, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na podlasie, do magicznej krainy. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Dawno Cię nie było i mam nadzieję, że kolejny post będzie szybciej, bo masz nam wiele rzeczy do pokazania :).

    Domki są śliczne i ja tam żadnych niedociągnięć nie widzę :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)

Copyright © 2014 Szczypta codzienności , Blogger